Geachte klant,

Inmiddels zijn bijna alle gebruikers succesvol overgezet. Enkel klanten met het e-mail only hosting pakket kunnen nog niet inloggen, we verwachten dat uiterlijk aankomende nacht deze ook succesvol overgezet zijn. We willen u vragen om vanaf morgen te controleren of uw e-mail goed functioneert. Zo niet, laat het ons weten door een ticket aan te maken via https://my.securehoster.nl/submitticket.php?step=2&deptid=1.

We willen u vragen zo gedetailleerd mogelijk te zijn bij eventuele problemen. Geef in uw ticket aan welke e-mailadressen allemaal gekoppeld zijn aan uw e-mail only pakket.

Inloggen in het nieuwe controlepaneel kan via https://web02.whitelabeldomein.nl:2222 of via uw eigen domeinnaam (uweigendomeinnaam.nl:2222) met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord. Werkt dit niet, stuur ons dan ook een ticket, en vermeld met welke gebruikersnaam en wachtwoord u probeert in te loggen. Wij kunnen dan eventueel voor u uw wachtwoord resetten als u hinder ondervind met inloggen.

Inloggen op webmail kan via http://web02.whitelabeldomein.nl/webmail of via uweigendomeinnaam.nl/webmail.

Wilt u uw e-mail instellen in een e-mail programma zoals Apple mail of Outlook? Test dan eerst of u kunt inloggen op webmail. Als u kunt inloggen op webmail, dan kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord uw e-mail instellen in een e-mail programma.

Gebruik voor inkomende en uitgaande mailserver: mail.uwdomeinnaam.nl, waar uwdomeinnaam.nl uw eigendomeinnaam is (bijvoorbeeld mail.securehoster.nl)

Een server migratie kan voor verwarring of frustratie zorgen, daarom willen we u verzoeken om met ons mee te kijken of uw website actief is en uw e-mailadressen goed functioneren. We willen ervoor zorgen dat elke klant tevreden is na de verhuizing. Komt u iets tegen, laat het ons weten door een ticket aan te maken via https://my.securehoster.nl/submitticket.php?step=2&deptid=1.

Deze avond zullen wij nog alle websites en pakketten nalopen, daarnaast worden openstaande tickets met vragen z.s.m. beantwoord.

We willen u bedanken voor het geduld en vertrouwen in ons de afgelopen weken.

Met vriendelijke groet,

SecureHoster Support team